Welcome to my Blogspot if you Want Register in vegasslots88 WhatsApp : +60146488923 Wechat : vegasslots88 contact now..get free User id..SCR888Kiss,NewTown,MaxBet,Mbk368toto,Magnum,Damacai,Toto,Singapore


Jumaat, 16 Mac 2018

PBSNT mahu TMJ fikir kembali keputusan letak jawatan

PBSNT mahu TMJ fikir kembali keputusan letak jawatan
PBSNT mahu TMJ fikir kembali keputusan letak jawatan


MKTS - PBSNT mahu TMJ fikir kembali keputusan letak jawatan


Persatuan Bola Sepak Negeri Terengganu (PBSNT) mahu Tunku Mahkota Johor (TMJ) Tunku Ismail Sultan Ibrahim memikirkan kembali keputusan baginda meletak jawatan selaku Presiden Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM).

Timbalan Presiden 1 PBSNT Datuk Wan Nawawi Wan Ismail berkata ini kerana baginda telah banyak memberi sumbangan dan pembaharuan dalam arena bola sepak negara sejak menerajui persatuan itu.

“Kita merasakan setakat ini penglibatan TMJ dalam arena bola sepak kebangsaan telah memberikan satu suntikan yang agak baik terutama dalam penyusunan dan pelaksanaan perlawanan Liga Super, Liga Perdana dan lain-lain perlawanan.

“Baginda juga telah berusaha mendapatkan tajaan sebagai insentif kepada pasukan yang bertanding dalam liga dengan nilai tertentu dan ia sedikit sebanyak membantu mengurangkan beban pasukan," katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Khamis lepas, TMJ membuat pengumuman ingin meletak jawatan sebagai Presiden FAM dalam laman Facebook Johor Southern Tigers berikutan kejatuhan ranking skuad Harimau Malaya ke tangga 178 dunia dan menganggapnya sebagai satu kegagalan besar.

Wan Nawawi berkata PBSNT terkilan dengan tindakan TMJ meletakkan jawatan di tengah-tengah musim dan melihat seolah-olah ia keputusan yang tergesa-gesa, bagaimanapun pihaknya faham baginda mengambil sikap kebertanggungjawaban atas ranking pasukan bola sepak Malaysia itu.





Sumber : malaysiakini






Merealisasikan impian anda bersama-sama vegasslots88.com

Jadi apa yang anda tunggu hubungi Cs dengan segera Vegasslots88 melalui :
Wechat : vegasslots88
WhtasApp : 0182669645
Keselesaan dan Kerahsiaan anda adalah PRIORITAS kami.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan