Welcome to my Blogspot if you Want Register in vegasslots88 WhatsApp : +60146488923 Wechat : vegasslots88 contact now..get free User id..SCR888Kiss,NewTown,MaxBet,Mbk368toto,Magnum,Damacai,Toto,Singapore


Sabtu, 17 Mac 2018

Taktik kotor pembangkang

Taktik kotor pembangkang
Taktik kotor pembangkang

Kiss - Taktik kotor pembangkan


Pembangkang kini dikesan menggunakan taktik kotor merakam dan menularkan kenyataan sebelah pihak sahaja ketika Dewan Rakyat bersidang bagi mewujudkan persepsi negatif dan kebencian terhadap kerajaan Barisan Nasional (BN).

Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, helah tersebut dibuat semata-mata bagi meraih soko­ngan dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) dan rakyat tidak seharusnya mudah terpedaya selepas melihat rakaman berkenaan.

Pembangkang kini meng­gu­nakan taktik baharu iaitu dengan ha­nya memaparkan ke­nya­taan se­­belah pihak mereka sahaja di dalam Dewan sebelum menularkan menerusi media sosial.

“Ketika sesi soal jawab lisan atau soalan tambahan kepada pihak kerajaan, pembangkang hanya siar ketika mereka berta­nyakan soalan sahaja untuk tunjukkan mereka prihatin dengan isu nasional tetapi tidak siarkan jawapan Menteri. Ini kenyataan sebelah pihak,” katanya.

Beliau berucap dalam Karnival Himpunan Rakyat Tanah Merah yang dihadiri lebih 50,000 pengunjung di Sekolah Menengah Kebangsaan Tanah Merah 1 di sini hari ini.

Yang turut hadir, isteri beliau, Datin Seri Hamidah Khamis; Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri, Datuk Seri Mustapa Mohamed; Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri, Datuk Ahmad Jazlan Yaakub dan Ketua UMNO Bahagian Tanah Merah, Datuk Seri Ikmal Hisham Abdul Aziz.

Dalam perkembangan lain, Timbalan Perdana Menteri berkata, Ibu pejabat Polis Daerah (IPD) Tanah Merah baharu bernilai RM200 juta merupakan antara projek pemba­ngunan yang akan dibawa masuk jika BN berjaya mengekalkan kerusi parlimen ini dalam PRU-14.

Beliau turut meluluskan peruntukan khas sebanyak RM10 juta bagi membiayai projek baik pulih masjid, surau, rumah ibadat serta kediaman rakyat selain bantuan kepada Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) khusus untuk Parlimen ini dan Jeli.

”Kerajaan sering dituduh bankrap oleh pembangkang. Hakikatnya kita tidak bankrap dan pe­runtukan demi peruntukan di­luluskan untuk pembangunan dan kebajikan rakyat ini adalah bukti bahawa kita tidak bankrap.

“Diharap PRU-14 nanti, BN bukan sahaja berjaya mengekalkan Tanah Merah dan Jeli, malah dapat menaikkan majoriti serta menang di keenam-enam Dewan Undangan Negeri (DUN) di Tanah Merah dan Jeli,” katanya.





Sumber : Utusanonline




Merealisasikan impian anda bersama-sama vegasslots88.com


Jadi apa yang anda tunggu hubungi Cs dengan segera Vegasslots88 melalui :
Wechat : vegasslots88
WhtasApp : 0182669645
Livechat : www.vegasslots88.com
Keselesaan dan Kerahsiaan anda adalah PRIORITAS kami.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan