Welcome to my Blogspot if you Want Register in vegasslots88 WhatsApp : +60146488923 Wechat : vegasslots88 contact now..get free User id..SCR888Kiss,NewTown,MaxBet,Mbk368toto,Magnum,Damacai,Toto,Singapore


Rabu, 14 Mac 2018

Kecewa dipoligami, isteri pertama Opick fail cerai

MKTS - Kecewa dipoligami, isteri pertama Opick fail cerai


Kecewa dipoligami, isteri pertama Opick fail cerai
Kecewa dipoligami, isteri pertama Opick fail cerai


ISTERI pertama penyanyi Opick, Dian Rositaningrum, dilaporkan memfailkan cerai kepada suaminya setelah hampir 16 tahun hidup bersama.

Menurut laporan WowKeren.com, keputusan itu dilakukan selepas Dian dan Opick kini tidak lagi tinggal sebumbung kerana kecewa dengan keputusan suaminya berpoligami tanpa izin.

"Dian berasa sangat sedih kerana Opick berpoligami tanpa izinnya namun kini dia sudah menerima kenyataan bahawa suaminya mempunyai seorang isteri muda.

"Mereka sudah tidak tinggal serumah dan dia tekad ingin memohon cerai dengan Opick selepas kecewa dengan keputusan yang dilakukan oleh suaminya itu.

"Dian juga memberitahu bahawa tidak mampu untuk meneruskan hubungan dengan suaminya dan menganggap perpisahan adalah jalan terbaik bagi dirinya," kata pengacara Ina Rachman yang juga merupakan teman baik Dian.

Tambah Ina Rachman, dalam permohonan cerai itu Dian turut membuat beberapa permintaan namun permintaan tersebut tidak didedahkan. 

Diana dan Opick telah berkahwin pada 15 Julai 2002 dan dikurniakan enam orang anak.



Sumber ; Wowkeren.com






Merealisasikan impian anda bersama-sama vegasslots88.com

Jadi apa yang anda tunggu hubungi Cs dengan segera Vegasslots88 melalui :
Wechat : vegasslots88
WhtasApp : 0182669645
Keselesaan dan Kerahsiaan anda adalah PRIORITAS kami.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan