Welcome to my Blogspot if you Want Register in vegasslots88 WhatsApp : +60146488923 Wechat : vegasslots88 contact now..get free User id..SCR888Kiss,NewTown,MaxBet,Mbk368toto,Magnum,Damacai,Toto,Singapore


Isnin, 19 Mac 2018

Jika Chin Tong menang Ayer Hitam, HARAPAN menang Putrajaya'

Jika Chin Tong menang Ayer Hitam, HARAPAN menang Putrajaya'
Jika Chin Tong menang Ayer Hitam, HARAPAN menang Putrajaya'


Kiss - Jika Chin Tong menang Ayer Hitam, HARAPAN menang Putrajaya'


Setiausaha Agung Parti Tindakan Demokratik (DAP) Lim Guan Eng yakin jika Pengerusi DAP Johor Liew Chin Tong menang di kerusi parlimen Ayer Hitam di Johor, bermakna Pakatan Harapan (HARAPAN) akan mengambil alih Putrajaya.

"Sekiranya Chin Tong menang, Pakatan akan menang Putrajaya, kita tidak boleh menang Putrajaya tanpa menang kerusi-kerusi seperti Ayer Hitam," kata Lim pada sidang akhbar di ibu pejabat parti itu di Kuala Lumpur hari ini.

Berhubung Liew yang bakal bertanding melawan penyandang Anggota Parlimen Ayer Hitam, Timbalan Presiden MCA Datuk Wee Ka Siong, beliau berkata ia bukan pertarungan peribadi antara dua personaliti.

"Perlawanan untuk masa depan Malaysia, pertarungan untuk semangat negara ini. Oleh sebab itu, kita hantar seorang jeneral DAP supaya kita dapat pastikan masa hadapan ini dapat dimenangi.

"Kalau tak boleh menang Ayer Hitam, kita tak berkemungkinan untuk menang di Putrajaya," kata Lim.

Beliau berkata sokongan orang Melayu sangat penting dalam

hal ini.

"Sekiranya ini tak berlaku, maka sukar (untuk menang Putrajaya). Itu sebabnya kita yakin dengan Liew bahawa gelombang tsunami Melayu akan berlaku kerana mereka sudah muak dengan Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) dan skandal," katanya.





Sumber : Malaysiakini






Merealisasikan impian anda bersama-sama vegasslots88.com


Jadi apa yang anda tunggu hubungi Cs dengan segera Vegasslots88 melalui :
Wechat : vegasslots88
WhtasApp : 0182669645
Livechat : www.vegasslots88.com
Keselesaan dan Kerahsiaan anda adalah PRIORITAS kami.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan