Welcome to my Blogspot if you Want Register in vegasslots88 WhatsApp : +60146488923 Wechat : vegasslots88 contact now..get free User id..SCR888Kiss,NewTown,MaxBet,Mbk368toto,Magnum,Damacai,Toto,Singapore


Selasa, 20 Mac 2018

DAP: Arul Kanda mesti masuk parlimen

DAP: Arul Kanda mesti masuk parlimen
DAP: Arul Kanda mesti masuk parlimen

Kiss - DAP: Arul Kanda mesti masuk parlimen


Anggota Parlimen Gelang Patah Lim Kit Siang hari ini mencabar Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB Arul Kanda Kandasamy supaya bertanding pada pilihan raya umum ke-14.

Cabaran itu dikemukakan berikutan pelbagai kenyataan yang dikeluarkan Arul berkaitan 1MDB baru-baru ini.

Menurut anggota veteran DAP itu, kenyataan yang dikeluarkan Arul sepatutnya dijawab oleh pihak menteri di parlimen namun apa yang berlaku ketika ini, sebaliknya.

“Dua tiga hari ini, dia (Arul) banyak buat kenyataan mengenai 1MDB yang mana semua kenyataan ini sepatutnya dijawab dalam parlimen.

“Apa Arul Kanda buat ini penghinaan kepada parlimen kerana sepatutnya ia dijawab oleh perdana menteri, timbalan perdana menteri, menteri tapi mereka takut dan dia (Arul) jawab di luar parlimen. Mana boleh.

“(Jadi) saya cabar dia untuk bertanding pada pilihan raya umum atas tiket BN supaya selepas ini dia boleh menjawab (isu 1MDB) di parlimen,” katanya pada sidang media di parlimen hari ini.

Limberkata demikian sebagai menjawab kenyataan Arul sebelum ini yang mendakwa tindakan pembangkang menimbulkan semula isu pemilikan syarikat Good Star Ltd bertujuan untuk meraih publisiti murahan.






Sumber : Malaysiakini





Merealisasikan impian anda bersama-sama vegasslots88.com


Jadi apa yang anda tunggu hubungi Cs dengan segera Vegasslots88 melalui :
Wechat : vegasslots88
WhtasApp : 0182669645
Livechat : www.vegasslots88.com

Keselesaan dan Kerahsiaan anda adalah PRIORITAS kami.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan